فرآیند انتخاب نام عناصر و واحدهای تقسيمات کشوري

فرآیند انتخاب نام عناصر و واحدهای تقسيمات کشوري

فرآیند انتخاب نام عناصر و واحدهای تقسيمات کشوري 

الف- در راستای اجرای ماده ۱۳ قانون تعاريف و ضوابط تقسيمات کشوري و ماده ۲۱ آيين نامه اجرايي آن و دستورالعمل مربوطه موضوع نام‌گذاري واحدها و عناصر، ضروري است نام پيشنهادي همراه با دلايل توجيهي و به صورت رسمي به فرمانداري مربوطه اعلام و در " کارگروه نامگذاري شهرستان" بررسي و در صورت تأييد به "كارگروه نامگذاري استان" ارسال گردد.

ب- پس از بررسی موضوع در کارگروه استان و در صورت تأیيد پيشنهاد مزبور در قالب فرم‌هاي استاندارد گزارش توجيهي به وزارت کشور ارسال و در " كارگروه نامگذاري تقسيمات كشوري" مطرح مي‌گردد. چنانچه موضوع مورد تأييد قرار گيرد طي طرح تصويب‌نامه‌اي به هيأت وزيران ارسال كه در صورت تصويب و ابلاغ لازم‌الاجرا خواهد شد.

ج- مصوبات شوراهای اسلامی موضوع نام‌گذاري حوزه‌هاي شهري در کارگروه نام‌گذاري شهرستان بررسي و در صورت مطابقت با مفاد مصوبات شوراهاي اسلامي دستورالعمل با امضاء و تأييد فرماندار مربوطه ابلاغ مي‌گردد.

د- موضوع نام‌گذاری سایر عوارض انساني با پيشنهاد سازمان يا نهاد مربوطه همراه با دلايل توجيهي و از طريق کارگروه نامگذاري استان قابل بررسي و اقدام است.

ه- موضوع نام‌گذاری عوارض جغرافیايي (طبيعي) از طريق کارگروه نام‌گذاري استان و با اخذ نظر نمايندگان سازمان‌هاي جغرافياي نيروهاي مسلح و سازمان نقشه‌برداري قابل بررسي و اقدام است.

 

دفتر امور سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری ، استانداری خراسان جنوبی

به آدرس :

http://www.sk.siasi.ir/Index.aspx?page_=form&lang=1&sub=22&tempname=siyasimain&PageID=4169&isPopUp=False



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: موضوعات مرتبط با روستامطالب متنوع درباره روستا

برچسب‌ها: بیرواس بیدرواس بیدرواز کیمنه هانی گرمله دزآور نودشه نوسود پاوه هورامان کرمانشاه کردستان
[ ] [ ] [ زاهد ]
[ ]